Ettevõtte jõulukingituste planeerimisega tasub alustada aegsasti. Kogenud tellijad teavad omast kogemusest, miks eelistada varasemat planeerimist. Viimasele hetkele jäetud kingitused võivad kaasa tuua kalli kiirtranspordi, piiratud tootevaliku ja kõrgemad hinnad. Tõsi, meil on olnud projekte, kus kiire tegutsemise tulemusena oleme detsembris siiski sobivad lahendused leidnud, kuid olgem ausad, see on pigem õnnemäng. Kui Sinul on hetkel veel ettevõtte jõulukingitused soetamata, siis praegu on just õige aeg teema aktiivselt kätte võtta, et detsembris saaksid koostööpartnereid ja meeskonda üllatada. Selleks oleme kokku pannud 5 lihtsat punkti, mida jälgida:
Sõnum ja väärtused
Mõtle hoolikalt, kuidas kingitus peegeldab ettevõtte brändi ja väärtusi ning millist sõnumit soovid kingisaajale edasi anda.
Eelarve ja kvaliteet
Oluline on leida tasakaal eelarve ja kvaliteedi vahel. Jõulukingitus ei pea olema suur ega kallis, kuid see peaks olema kvaliteetne ning edasi andma Sinu sõnumit. Kindlasti tasub ideed, mõtted ja ka eelarve koos kogusega edastada projektijuhile, et leida just sobivaim lahendus.
Personaliseerimine
Mõtle läbi, kuhu soovid lisada ettevõtte logo või sõnumi. Kas kink võiks olla eraldiseisvalt pakitud või soovid lisada personaalset sõnumit kaardi näol kingituse juurde?
Tootevalik
Meie tootevalik on suurem, kui koduleht näitab! Küsi julgelt erilahendusi või personaalset pakkumist, mis vastab just sinu ettevõtte vajadustele.
Aeg ja tellimisprotsess
Jõuluperioodil on ettevõtetele sageli kiire aeg, seetõttu on tähtis kingitused varakult tellida. Kingituse valimise ja personaliseerimise protsess võib võtta aega, eriti kui tegemist on eritellimusega. Soovituslik on hakata kingitusi planeerima ja tellima vähemalt paar kuud enne jõule, et vältida hilinemisi ja saada parimad pakkumised. Seega just nüüd on viimane aeg selle peale mõelda!
Ole loov ja läbimõeldud! Valige kingitus, mis peegeldab teie ettevõtte väärtusi, on praktiline ja kvaliteetne, ning toob kingisaajale rõõmu ja kasu. Selline kingitus näitab, et hoolite ning aitab teie brändil meelde jääda ka pärast pühi.